loading...
کلوپ 98 | عکس بازیگران | اس ام اس | فیلم | بیوگرافی | مدل لباس
♥ Elham ♥ بازدید : 2190 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)
بهاره رهنما با کمک دخترش پریا ۱۰ کیلو وزن کم کرد / عکس بعد از کاهش وزنش

وقتی لباس می پوشم خوب نگاهم میکنه ، نظر میده ، امروز مجبورم کرد کفشام رو عوض کنم ،باهاش عازم جشن ملی سفارت فرانسه بودم بعد که کلی به لباسم و همه چیزم دقت کرد دم رفتنمون گفت مامان وایسا ازت عکس بیندازم ، وایسادم و من تو این نگاه که میبینین محو تماشای دخترک زیبا و جذابی هستم که داره ازم عکس میگیره و انقدربهم عشق میده که باورم میشه همه اون چیزایی که اون میگه هستم! به عشق این عشق و به عشق هم پا بودن باهاش و با کمک خودش ده کیلو وزن کم کردم

میخوام بگم نمیدونم اگر پریا نبود الان کجای زندگیم وایساده بودم و میخوام بگم این روزها تحسین و حمایت و عشق اون از دنیا بی نیازم میکنه میخوام بگم هرکی داره خدا بهش ببخشه و هرکی نداره بجنبه؛) شکر میکنم خداوندی رو که من رو مادر این فرشته کرد…

تهران چهل سالگی من شانزده سالگی پریا

عکس داغ بهاره رهنما بعد از کاهش وزن + عکس | Cloop98.ir
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 169
  • کل نظرات : 126
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 886
  • بازدید سال : 33,932
  • بازدید کلی : 3,108,605